Opis Zajęć

Wybierz najlepsze zajęcia dla Ciebie !

 

Modelowanie sylwetki – Opisy zajęć

Fitness Club Universum, to dobra siłownia mieszcząca się w Szczecinie przy ul. Wojska polskiego 39a. Posiadamy nowocześnie wyposażone sale, zespół profesjonalnych instruktorów fitness i trenerów osobistych oraz szeroki zakres organizowanych treningów grupowych.

Proponujemy m.in. zajęcia pilates, stretching, Cycling oraz bogatą gamę ćwiczeń aerobiku.

Zapraszamy do zapoznania się z opisem wszystkich prowadzonych przez nas treningów:

ABTZajęcia, na których skupiamy się na dolnych partiach ciała: mięśnie brzucha, ud i pośladków, nieprzeciążających stawów i kręgosłupa. Konieczne uzupełnienie treningu spalającego i cardio.

TRX/KETTLEBELL Routine – To zestaw ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych na wszystkie partie mięśniowe wykonywane przy użyciu kettlebell, trx.. Zajęcia gwarantują poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów oraz utratę tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia z kettlebell budują siłę i wytrzymałość mięśniową, modelując sylwetkę oraz zwiększają wydolność tlenową organizmu. Trening ten wzmacnia mięśnie posturalne eliminując bóle pleców i stawów, poprawia postawę, polepsza ogólne samopoczucie dodając energii. TRX to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała z użyciem specjalnych taśm. TRX pozwala w bezpieczny sposób wykonywać różnorodne ćwiczenia, dzięki którym poprawisz siłę, wytrzymałość i równowagę. Podczas zajęć pracujesz równocześnie nad mięśniami powierzchownymi a także mięśniami głębokimi. Zajęcia są przeznaczone dla kobiet jak i mężczyzn

PILATES – W Treningu najważniejsza jest koncentracja i wyciszenie, Zajęcia uczą balansowania ciałem, które staje się „posłuszne”, opanowane, zręczne, co procentuje podczas wykonywania rutynowych ćwiczeń. Trening równowagi pogłębia samoświadomość. Pokazuje, która strona naszego ciała jest słabsza, nad którą musimy popracować. Poprawia także koncentrację i pamięć. Niewykonalne dotąd ruchy są możliwe i do tego bardzo precyzyjne.

SHAPETrening wzmacniający wszystkie partie ciała przy użyciu różnego rodzaju sprzętu, takiego jak hantle, piłki i sztangi. Podczas zajęć wzmacniane są zarówno mięśnie tułowia i ramion jak również dolnej części ciała – kształtujemy w ten sposób efektownie i świadomie naszą sylwetkę.

JOGA – to system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągniecia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Redukuje poziom stresu. Wzmacnia i uelastycznia ciało, koryguje wady postawy,

INTERVAL CORE TRAINING – trening ukierunkowany na wzmocnienie korpusu i spalenie tkanki tłuszczowej. 25 minut części głównej składa się przede wszystkim z tak zwanej pozycji „deski”, jej różnych kombinacji i ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia wykonywane są w formie interwałów połączonych w obwody.

POWERGYM – To zestaw ćwiczeń wytrzymałościowo-siłowych ze sztangą, kettlebell i hantlami. Zajęcia gwarantują poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów oraz utratę tkanki tłuszczowej. Są przeznaczone dla wszystkich: kobiet i mężczyzn, zaawansowanych i początkujących.

FUNCTIONAL-INTERWAL I – Trening o średniej intensywności złożony z 7 min rozgrzewki, 10 min dynamicznego rozciągania. Trening zbudowany z 3-5 bloków ćwiczeniowych trwających 3-4 min. z naprzemienną intensywnością. Główną uwagę skupiamy na technice wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia mają na celu przyśpieszenie metabolizmu, spalanie tkanki tłuszczowej i przygotowanie do jeszcze intensywniejszych treningów.

FUNCTIONAL-INTERWAL II – Trening o wysokiej intensywności złożony z 10 min rozgrzewki o wysokiej intensywności poprzedzająca wysiłek interwałowy. 5 min dynamicznego rozciągania. Podczas treningu odbędzie się 5-6 bloków ćwiczeń trwających 6 min. z naprzemienną intensywnością. Każde ćwiczenia bazujące na funkcjonalnym ruchu poprawia ogólną sprawność. Zajęcia mają na celu zwiększenie wydolności, przyśpieszenie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej.

STRETCHING BALL – Trening wzmacniający i modelujący ciało z wykorzystaniem piłki. Kształtuje sylwetkę oraz poprawia koordynację ruchową i poczucie równowagi. Zajęcia pomagają zwiększyć zakres ruchów w stawach, rozciągnąć bolące mięśnie i zwiększyć ich ukrwienie. Stanowi idealny sposób na rozciągnięcie mięśni po treningu oraz doskonały sposób na rozgrzewkę przed treningiem.

WAKE UP – Poranne zajęcia pełne pozytywnej energii o zróżnicowanej formie, które pobudzą i dodadzą sił na cały dzień!

 

CYCLING
Dynamiczne zajęcia na rowerach stacjonarnych podczas muzyki, przy wskazówkach instruktora. Prawidłowo przeprowadzony trening zawsze składa się z rozgrzewki, treningu właściwego i stretchingu. Ćwiczenia poprawiają wydolność serca i układu krążenia bez zbędnego obciążania stawów i więzadeł. Cycling może być uprawiany bez względu na wiek, płeć, stan zdrowia czy stopień wytrenowania.

BASIC CYCLING – Zajęcia stworzone z myślą o osobach, które stawiają pierwsze kroki i chcą spokojnie budować swoją wydolność treningową.

MEDIUM CYCLING – Zajęcia cyclingowe stworzone z myślą o osobach, które chcą wzmacniać swoją wydolność treningową, jednak obawiają się grup bardziej zaawansowanych! Ta forma cyclingu będzie idealna dla osób początkujących i średnio zaawansowanych.

CYCLING MIX – Intensywne zajęcia trwające 75 minut. 45 minutowy cycling zakończony jest 30-minutowych wzmacnianiem i lekkim rozciąganiem. Jest to idealna forma treningu dla osób, które pragną wzmocnić górne i dolne partie ciała.

CYCLING CORE – 25 minut cyclingu, 20 minut ćwiczeń wzmacniających korpus zakończonych rozciąganiem.

POWER CYCLING – Pracujemy nad wytrzymałością i wydolnością. Wysokie tempo i  duża intensywność.
Zajęcia dla dobrze znających wszystkie techniki jazdy

 

ZAPRASZAMY!